IMG_0188.JPG

arte contemporaneo

den biblioteca

Arte Contemporaneo den Biblioteca ta un proyecto desaroya hunto cu cu Biblioteca Nacional Aruba. E proyecto ta consisti di un coleccion di buki y un serie di evento pa e comunidad Arubano.

E meta ta pa ofrece recursonan cu ta curasha y aporta na participacion  cu arte visual contemporaneo, creando momentonan di encuentro nobo y un plataforma pa discusion y reflexion.

e coleccion di buki

coleccion
IMG_0180.JPG

Unlimited.nl #4

Artist: D.J. Ashes; H. Brito; R. Estermann; P. Gatzen; K. van Gestel; P. Hoegen; S. Koçyigit; G. Lester; E. Ozseçen; J. Rothuizen.

Year: 2001

Publisher: De Appel

donation by: De Appel

IMG_0149.JPG

Karin Arink: States of Self

Artist: Karin Arink

Author: Anne Berk, Petra Else Jekel, Wilma Suto

Year: 2009

Publisher: Veenman Publishers

donation by: Stichting Gast

IMG_0178.JPG

Paradise Park

Artist: Osaira Muyale

Year:  2018

Publisher: Fundacion Eterno

donation by: Fundacion Eterno

E coleccion di buki di Plataforma ta un compilacion di literatura relevante tocante arte contemporaneo visual. E coleccion ta accesibel na e comunidad di Aruba via Biblioteca Nacional Aruba (Oranjestad). Miembronan adulto por fia 4 buki pa un luna y miembrecia ta valido pa un aña. Na e momentonan aki, 30 buki ya ta den kashi di buki nobo y mas lo wordo incorpora den e coleccion pronto.

E bukinan ta donacionan generoso di diferente organinisacion local y internacional manera:

Fundacion Eterno (Aruba)

Fundacion Gast (Aruba)

Manifesta Foundation (Amsterdam)

De Appel, Arts Center (Amsterdam)

programa

programa publico

E coleccion lo wordo acompaña di un serie di eventonan cu ta consisti di presentacion, lectura, discusion y otro sorto di encuentro. E tema di cada evento lo wordo selecciona for di e topiconan den e coleccion di buki, creando asina un laso directo cu e recursonan pa un estudio mas extenso.

E eventonan lo ta gratis y lo tuma luga na biblioteca Nacional Aruba na Oranjestad.  E programa publico ta wordo realisa cu e sosten di UNOCA.

PROXIMO EVENTO

partner di proyecto:

Bib. logo dark red reg..jpg
plataformabigTHICK.png